czwartek, 10 października 2013

Fashion Show

Witam serdecznie, po bardzo długiej przerwie.
 Było u mnie pracowicie i niestety na bloga zabrakło mi czasu :(
Ale obiecuję poprawę no i  będzie chwalone :)
4 października w hotelu Ibis w Wałbrzychu odbyło się  Fashion Show, w którym miałam ogromną przyjemność uczestniczyć. Organizatorką całego przedsięwzięcia była cudowna 
Ewelina Małecka-Gad, prowadząca firmę Malinowe Wieszaki.
 5 wspaniałych modelek wystąpiło w dziesięciu moich stylizacjach oraz biżuterii mojego autorstwa. Udało mi się nawet zmontować dwa fascynatory.
Oto zdjęcia z pokazu.














Na koniec jeszcze filmik i wywiad ze mną w Telewizji Dami Wałbrzych

Stylizacja: Joanna Kozaczek
Make up: Joanna Kozaczek, Ewelina Małecka-Gad, Kasia Muchorowska
Fryzury: Damian i Marek Kowalczyk, Salon fryzjerski "Ferenczuk"
Foto: Dariusz Gdesz
Modelki: Daria Flisiak, Magdalena Stanisz, Sylwia Przybyła, Liliana Korulczyk, Iwona Sochacka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz