poniedziałek, 3 czerwca 2013

Naszyjniki i kolczyki z kamieni i minerałów

Długo nie dodawałam nowych postów, za co oczywiście bardzo mocno przepraszam. 
Jak napisałam w poniższym wpisie po raz pierwszy będę prezentowała swoje prace na Festiwalu Sztuki i Rzemiosła TARGIRA 2013 :)
Jestem strasznie podekscytowana!!! 
Przygotowania do TARGIRY ruszyły więc pełną parą. 
Na pierwszy ogień poszły kamienie i minerały, a zaplatanie zostawiłam sobie na później.
Okazało się, że zachomikowanych kamieni było całkiem sporo, co osobiście bardzo mnie zdziwiło, bo o nich zwyczajnie zapomniałam! No cóż starość nie radość :)
Dzisiaj prezentuję naszyjniki i naszyjnik z kolczykami, które pojada ze mną na Festiwal.





















3 komentarze:

  1. gratuluje że będziesz mogła pokazać szerszej publiczności swoje dzieła na pewno uzyskasz wielu fanów na tych targach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to świetnie, że weźmiesz w czymś takim udział:)
    Swoją drogą kilka minut temu zostawiając komentarz pod poprzednim postem, zastanawiałam się, dlaczego zniknęłaś;)
    A tak korzystając z okazji- zdradzisz, co to za kamienie na zdjęciach od 13 do 16? Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się cieszę :) Moje zniknięcie było spowodowane natłokiem pracy i czasu na bloga niestety nie starczyło. A kamienie to Czaroit i czarne agaty.

    OdpowiedzUsuń