sobota, 6 kwietnia 2013

Wiosenne zakupy

Ponieważ pogoda za oknem nie sprzyja dobremu nastrojowi, moja mama postanowiła wyciągnąć mnie na zakupy. Przyznam szczerze, że nie lubię łazić po sklepach i większość rzeczy kupuję raczej przez internet. Dziki tłum ludzi w galeriach handlowych przyprawia mnie o ból głowy i chodzę tam tylko z wyższej konieczności! Nie mniej jednak dałam się namówić i miło spędziłam czas :)  
W Centro były super promocje na obuwie :) Kupiłam 2 pary botków na koturnie, koturna jest bardzo delikatna i mocno wcięta, dzięki czemu moje chude nogi nie wyglądają jak dwa patyki w ogromnych butach!
A oto co nabyłam :)
Dwie sukienki Mohito - tą z mini baskinką w miętowym kolorze



2 pary botków w Centro. Za dwie pary zapłaciłam 80 zł !!! - super promocja 2 w cenie 1



Klasyczne czarne szpilki za 53 zł też w Centro


2 komentarze:

  1. botki szare są super!!!
    no a cena za 2 pary rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Też byłam zdziwiona taką promocją! Aż dwa razy pytałam się ekspedientki czy na pewno płacę 80 zł za 2 pary. Promocja trwa do 8 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń