sobota, 27 kwietnia 2013

DIY ombre jeans

Muszę przyznać, że nie lubię pozbywać się swoich ciuchów i często trudno mi się rozstać z rzeczami jeszcze z liceum! Dlatego postanowiłam zakupić barwniki do tkanin i dać im nowe życie. Na pierwszy ogień poszły białe jeansy Terranovy, które kupiłam chyba z 14 lat temu i założyłam może jeden raz (chociaż nawet tego nie jestem pewna)!!! Ponieważ były białe, nie musiałam ich najpierw traktować wybielaczem, co było dużym plusem. Ciuchy ombre są bardzo modne, ale jak na nieszczęście trudno je dostać w moim mieście. Barwniki, chociaż bardzo tanie, spisały się całkiem nieźle :) Tak więc dziewczyny przerabiajcie nienoszone już ciuchy, bo to świetna zabawa, no i poza tym macie pewność, że nikt nie będzie miał takich samych :)




Do barwienia jeansów użyłam barwników firmy Biel i Kolor w odcieniach cytrynowy i pistacja.
Poniżej paleta barw - całkiem fajne mają kolorki :)


3 komentarze:

  1. świetnie wyszły- szkoda, że raczej żółty nie jest kolorem dla rubensowskich kształtów;) Asiu, a skąd wzięłaś te barwniki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki :) Kupiłam na Allegro, oto link do aukcji:
    http://allegro.pl/barwnik-barwniki-farba-do-tkanin-ubran-31-kolorow-i3147361833.html
    U mnie w mieście w sklepach są po 2,50 zł, więc na Allegro bardziej się opłacało, bo kupiłam 10 szt.

    OdpowiedzUsuń
  3. super letni kolor fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń