niedziela, 10 marca 2013

Pokaz w Mieroszowie

7 marca odbyło się w Mieroszowskim Centrum Kultury spotkanie z okazji Dnia Kobiet. Zaproszone na spotkanie panie mogły skorzystać z porad fryzjera i makijażysty oraz obejrzeć rękodzieło. 
Dużym zainteresowaniem cieszył się "wykład" na temat  prawidłowego doboru stanika :)
Po części teoretycznej można było uzyskać indywidualna poradę pani Brafitterki. Nawet ja się załapałam, no i oczywiście okazało się że mój stanik pozostawia wiele do życzenia :( 
"Wykład" i przymiarki tak mi się spodobały, że postanowiłam zrobić Pani Justynie i Sylwii małą reklamę :) 
Wszystkie panie z Wałbrzych i okolic serdecznie zapraszam do odwiedzenia sklepu
 Brafitteria - Świat dopasowanego stanika mieszczącego się przy ul. Limanowskiego 4 w Wałbrzychu. 
NAPRAWDĘ WARTO :)
Oto link do strony sklepu:

www.idealnystanik.pl/




Na spotkaniu mogłam zaprezentować swoja biżuterię, za co bardzo serdecznie dziękuję Pani Dorocie Borkowskiej :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz