piątek, 22 marca 2013

Nowa kolekcja Magia kolorów - zapowiedzi

Jak już wcześniej pisałam, nowa kolekcja w przygotowaniu :) Moje biedne ręce maja już dość zaplatania, ale w głowie tyle pomysłów, że trudno się powstrzymać! Ponieważ głównym celem kupowania rękodzieła jest chęć posiadania czegoś unikatowego, chciałabym stworzyć każdą rzecz w pojedynczym egzemplarzu. Lubię wychodząc gdzieś nie martwić się, że inne dziewczyny będą miały to samo!!! Kolekcja Magia kolorów to urocze pastele i mocne soczyste kolory, czyli wszystko to co modne w sezonie wiosenno-letnim.
Dzisiaj prezentuję klipsy do butów z kolorowymi kredkami, bransoletki i naszyjnik. 









Z kawałka szyfonu, który miałam w domu, zrobiłam jeszcze klipsy do butów :)





4 komentarze:

  1. Wszystko piękne- jak zwykle zresztą:)Ale dziś mam swojego absolutnego faworyta- szyfonowe klipsy- z tym środeczkiem wyglądającym jak pyszna lemintilka aż do mnie krzyczą:)
    Asiu, jutro wybiorę się na pocztę, bo dziś już raczej nie będę miała z kim Kornelki zostawić, a że wciąż ma katar, wolę jej nigdzie nie ciągnąć. Tak czy inaczej- myślę, że spokojnie paczuszka dotrze przed świętami- przepraszam za ten poślizg:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda bardzo inspirująco!
    Kolory wyglądają bardzo pozytywnie i pełne energii, zarówno bizuteria jak i buty.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń