wtorek, 5 marca 2013

Klipsy do butów Jane Seymour i Katarzyna Howard

Moda na klipsy do butów wciąż trwa i szczerze mówiąc jestem zaskoczona popularnością moich :) W kilka chwil, za ich pomocą, można zmienić obuwie. Są świetną alternatywą dla mnie butoholiczki!!! A ponieważ produkcja trwa, to dziś moje kolejne wypociny :) Nie wiem dlaczego mam zwyczaj nadawania im imion znanych dam, ale u mnie ostatnio kojarzą się z biednymi żonami Henryka VIII. Dlatego więcej nie przynudzam i przedstawiam delikatne klipsy 
Jane Seymour (w dwóch wersjach) i frywolne Katarzyna Howard.



Klipsy wykonane z szyfonu w kolorach bieli, szarości i błękitów, filcu oraz metalowego klipsa.
Średnica kwiatka 7,5 cm




Klipsy wykonane z szyfonu w kolorach bieli, szarości i błękitów,  szarych szklanych pereł, drobnych szklanych koralików, filcu oraz metalowego klipsa.
Średnica kwiatka 7,5 cm




Klipsy wykonane z białej satyny, taśmy satynowej w kolorze turkusowym,  białych szklanych pereł, filcu oraz metalowego klipsa.
Średnica kwiatka 7,5 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz