niedziela, 17 marca 2013

Buty DIY czyli drugie życie botków Aldo

A teraz coś zupełnie innego niż biżuteria!!! Już dawno miałam wrzucić to zdjęcie, ale jakoś nigdy nie było czasu. Kilka lat temu na wyprzedaży kupiłam botki Aldo. Kozaki były białe - totalnie nie mój kolor jeżeli chodzi o buty. Cena była śmieszna, bo kosztowały chyba 15 funtów. No ale w ferworze zakupów i za namową mojej drugiej połowy (nie wiem co faceci maja z białymi kozakami?!) znalazły się w mojej szafie. Lata mijały, ja o nich totalnie zapomniałam, aż pewnego dnia przy sprzątaniu szafy odnalazły się. Spojrzałam na nie mało łaskawym okiem i stwierdziłam, nie ma mowy, żebym w nich chodziła!!! No to moja druga połowa postanowiła mi je pomalować :) Dwoił się i troił, no i dumny z siebie przedstawił swoje dzieło. Buty fajnie się prezentują szczególnie do czarnych skórzanych rurek :) Teraz zanim się czegoś pozbędę zastanawiam się najpierw jak to można przerobić :) 


5 komentarzy:

  1. wow!!!!!
    tylko to mi przychodzi na myśl...ale czaderskie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że i Twoja druga połowa nader uzdolniona artystycznie- świetnie mu to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja druga połowa pięknie rysuje i robi graffiti - na szczęście legalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszły, właśnie zauważyłam, że takie motywy kosmiczne są teraz modne, więc w sam raz:) a druga połowa utalentowana:)

    OdpowiedzUsuń