czwartek, 6 grudnia 2012

Świąteczne candy


Święta zbliżają się wielkimi krokami, dlatego serdecznie zapraszam na Candy u JBF :)
Do wygrania bransoletka z kolekcji Satyna w intensywnych kolorach zieleni i niebieskiego z charmsem. Satynowa część bransoletki może być noszona niebieską lub zieloną stroną na wierzch.
Mam nadzieję, że będzie to miły upominek pod choinkę.



Aby wziąć udział w losowaniu należy zostać obserwatorem mojego bloga, umieścić na pasku bocznym swojego bloga baner zabawy, w komentarzach pod postem zostawić link do swojego bloga.
Zabawa trwa do 15 grudnia 2012 roku. W niedzielę tj. 16 grudnia nastąpi losowanie i ogłoszenie zwycięzcy. 
Serdecznie zapraszam :)

Dziewczyny doszłam do wniosku, że będzie ciekawiej jak same wybierzecie sobie nagrodę główną :)
Tak więc do wyboru bransoletka wyżej lub wisiorek z odpinanym charmsem.



Wszystko z kolekcji Satyna.

Zaplatam też brązowo -  złotą bransoletkę, bo nie każdy lubi krzykliwe kolory.

Przewidziałam też  jedną nagrodę pocieszenia - parę kolczyków. Tu też pozostawiam wam wybór :)





16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do Twojej zabawy i pozdrawiam

    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wielkie dzięki Alojka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka :)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie

    http://olllq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście z przyjemnością się zapisuję. Nigdy nie widziałam tak zrobionej bransoletki. Super. Dziękuję,że jesteś na moim Candy.
    Miło mi -jestem trzecim obserwatorem.
    Wiesz Joasiu miesiąc temu byłam z mężem w Szczawnie w Sanatorium.
    Zwiedziłiśmy Twój Wałbrzych wszerz i wzdłuż. Jejku jakie tam zrobiliśmy fajne zdjęcia- jakie znależliśmy smaczki architektoniczne. Zakochaliśmy się w tych uliczkach. Wkrótce jak M.obrobi zdjęcia to wrzucę na bloga. Pozdrawiam serdecznie już z Lodzi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za udział w zabawie :) Szczawno jest śliczne, a Wałbrzych choć bardzo zaniedbany, pełen ciekawej starej architektury. Na starych przedwojennych zdjęciach widać jaki był piękny. Sanatorium w Szczawnie gościło wiele sławnych osób. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia :)
    Ostatnio znalazłam artykuł z cudownymi starymi fotografiami sanatorium. Oto link:
    http://daisyvonpless.wordpress.com/2011/12/06/szczawienskie-dziecko-ksieznej-daisy-grand-hotel/
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykła bransoletka:)Joasiu tworzysz naprawdę piękną biżuterię:)
    Z przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo Iwonko :)
    Serdecznie zapraszam do oglądania mojego bloga. U mnie w warsztacie artystyczny nieład i do świąt raczej wyprzedaję już zrobioną biżuterię, ale w styczniu ruszam z nową kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bransoletka, zgłaszam się :) obserwuję z chęcią, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    https://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie i dziękuję za odwiedziny- zapraszam do siebie jak najczęściej:)
    Dziwię się, że kolejka w candy taka krótka, bo bransoletka jest przepiękna i już sobie wyobrażam z taką cichutką nadzieją, jak przyjemnie byłoby czuć jej satynowy dotyk na nadgarstku... Ah,rozmarzyłam się:)
    Zapisuję się więc z prawdziwą ochotą i uzbrajam w cierpliwość w czekaniu na wyniki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    przeplatanekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka, z chęcią stanę po nią w kolejce ;)
    www.joanne-devian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dziewczyny. Dziękuję Wam bardzo :) Brązowo - złota bransoletka powinna być gotowa jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama to robisz???? wow!!!!!! super piękna biżuteria:):) także zapisujemy się do kolejki:) pozdrawiam:)
    http://losowekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama :) Rzucam palenie, a zaplatanie trochę uspokaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna biżuteria. Masz talent.
    Spróbuję szczęścia:)

    Banerek umieściłam na pasku dolnym na blogu, bo mój szablon nie pozwala na umieszczenie czegokolwiek na pasku bocznym:)

    http://www.dlanich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja może tak od razu ustawię się po nagrodę pocieszenia :). Marzyłyby mi się Twoje brązowe kolczyki :).

    Nagroda główna też super ale nie w moich kolorach :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zauroczył mnie wisiorek z odpinanym charmsem, więc z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń