niedziela, 16 grudnia 2012

Losowanie nagród

Dziękuję bardzo za udział w zabawie :)
Asystentem przy losowaniu był mój synek Filip.
Jego małe rączki wylosowały nagrodę główną oraz pocieszenia :)



 Nagroda główna wędruje do Oliwkowe Pasje


 Nagrodę pocieszenia Filip wylosował dla Raeszka


Nagroda główna 
do wyboru:
Bransoletka zielono - niebieska



lub 
bransoletka brązowo - złota



lub
turkusowy wisiorek




Nagroda pocieszenia
do wyboru para kolczyków:





Zwycięzcom bardzo serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie adresu do wysyłki na emaila :)
jbf.bizuteriaartystyczna@gmail.com

9 komentarzy:

  1. Raeszka, ale Ci się udało!!! Dopiero teraz zobaczyłam w komentarzach, że chciałaś nagrodę pocieszenia!!! Mój Filip ma jednak dobrą rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całus dla synka. =* Gratulacje dla dziewczyn i podziękowania dla Ciebie za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo Aniu :) Filipowi tak się spodobało, że chodzi z miską i dalej losuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczęściarzom i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziaki dla Filipka :). Sprawił, że na mojej buzi pojawił się wielki uśmiech :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! ale się cieszę :) bardzo dziękuję, bransoletka jest wspaniała! Filipku, jesteś super gość i posyłam Ci tysiąc buziaków w podzięce!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo uśmiechów dla Filipka i wielkie dzięki za zabawę :)
    Zwyciężczyniom gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń